Workspace restricted
mslivinschi
HOBBYOP

2 months ago

My workspace was restricted with the reason “ToS Violation”. I believe this is a mistake

Solved

3 Replies

Railway
BOT

2 months ago

Your workspace has been restricted, and we're not able to share the specifics of why a workspace is restricted. There is no action on your side that can lift this restriction.


Status changed to Awaiting User Response Railway • 2 months ago


mslivinschi
HOBBYOP

2 months ago

I only paid for the hobby plan, I couldn't post anything and my space was limited, it disappoints me, if you can't explain the reason for the restrictions, give me back the money and I'll find another service


Status changed to Awaiting Railway Response Railway • 2 months ago


Railway
BOT

2 months ago

We understand the frustration, and we're sorry we can't share more detail on the restriction. If you'd like to stop your subscription, you can cancel from your workspace billing page. To request a refund, look for the refund option next to your invoice under Billing History on the same page - note that refund eligibility is determined at Railway's sole discretion.


Status changed to Awaiting User Response Railway • 2 months ago


Railway
BOT

2 months ago

This thread has been marked as solved automatically due to a lack of recent activity. Please re-open this thread or create a new one if you require further assistance. Thank you!

Status changed to Solved Railway • about 2 months ago


Welcome!

Sign in to your Railway account to join the conversation.

Loading...